Klacht: Folders

op 24 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

ik krijg al drie weken geen folders in de bus

Ik ben nu nog niet tevreden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 mei 2017 om 13:56 geantwoord

Goedemiddag,

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Bericht van Spotta

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Verhaaf-Hofman Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Heeft op 10 juni 2017 om 17:14 geantwoord

Bericht van Spotta

2 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Verhaaf-Hofman, Wij hebben de melding aangemaakt en pakken het op. Wij gaan er vanuit dat u deze week de folders voor dinsdagavond in de brievenbus heeft. Zo niet horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

1 maand geleden - Het is 1 week goed gegaan. Deze week weer niet

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte mevrouw Verhaaf-Hofman, Hartelijk dank voor uw melding. Vervelend dat het probleem zich herhaald. We hebben wederom uw melding in behandeling genomen en gaan betreffende bezorger hiervoor aanspreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons op de hoogte te willen houden wanneer het bezorgen niet op de correcte manier gaat. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte mevrouw Verhaaf-Hofman, Hartelijk dank voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend dat de folderbezorging nog steeds niet naar wens verloopt. We hebben wederom uw melding weer in behandeling genomen en de bezorgerscoördinator gaat de betreffende bezorger hiervoor aanspreken. De bezorgerscoördinator is degene die actie mag en kan ondernemen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons op de hoogte te willen houden wanneer het bezorgen niet op de correcte manier gaat. Hopelijk is hiermee het probleem opgelost. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Verhaaf-Hofman

1 maand geleden - Ik krijg nog geen folderpakket, waarin Hoogvliet, Hema, Praxie, Gamma, AH etc. in ligt. Het wordt nu een beetje vervelend worden.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Beste mevrouw Verhaaf-Hofman, Wij hebben uw melding wederom in behandeling genomen en hopen van harte dat u de Spotta folders binnenkort weer in uw brievenbus zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht Verhaaf-Hofman

1 maand geleden - Wederom krijg ik nog geen folderpakket, waarin Hoogvliet, Hema, Praxie, Gamma, AH etc. in ligt. Ik mis veel aanbiedingen.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte mevrouw Verhaaf-Hofman, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat de bezorging nog steeds niet loopt zoals het hoort. Wij doen ons uiterste best om de folders weer netjes bij u in de brievenbus te krijgen. Met vriendelijke groet, Spotta klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Verhaaf-Hofman

4 weken geleden - Ik krijg nog geen folderpakket, waarin Hoogvliet, Hema, Praxie, Gamma, AH etc. in ligt. Het wordt nu een beetje vervelend worden.

Bericht van Spotta

4 weken geleden - Geachte mevrouw Verhaaf-Hofman, Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben het e.e.a. even nagekeken en zien dat er vrij recentelijk een nieuwe bezorger gestart is in uw wijk. Deze week bezorgt hij in 3 verschillende wijken (vakantiewijken) erbij. Het zou kunnen zijn dat hij het niet allemaal heeft kunnen bolwerken om het dinsdagavond klaar te krijgen. We gaan uw melding in ieder geval wel even met de bezorger bespreken, zodat het bij de eerstvolgende bezorging beter gaat verlopen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht Verhaaf-Hofman

2 weken geleden - Goede morgen, Het gaat nu twee weken goed. Bedankt voor dit. Met vriendelijke goed, Wil Verhaaf-Hofman

Bericht van Spotta

2 weken geleden - Geachte mevrouw Verhaaf-Hofman, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat u nu de folders ontvangen heeft. Laten we hopen dat het zo blijft anders horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Verhaaf-Hofman