Klacht: Folderpakket weer eens niet gekregen.

op 04 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Helaas moet ik weer eens aan de bel trekken omdat ik weer geen folderpakket ontvang. Ik heb geen sticker op mijn brievenbus dat ik geen folders wil hebben, ik wil juist heel graag een folderpakket hebben. Ik weet niet of we een nieuwe bezorger hebben, maar de vorige bracht echt elke week en door wind en weer het folderpakket.

Wij hebben altijd netjes op tijd de folderpakketten ontvangen, en de jongeman die ze bracht deed dat echt door wind en weer. Deze jongeman kwam in december zelfs geen geld halen, maar wij gingen wel naar buiten toe om hem dat toch wel te geven, omdat hij trouw elke week de folders bracht.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 oktober 2017 om 10:01 geantwoord

Geachte mevrouw Blankenstein,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door joseBlankenstein