Klacht: Folderpakket weer eens niet gekregen.

op 04 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas moet ik weer eens aan de bel trekken omdat ik weer geen folderpakket ontvang. Ik heb geen sticker op mijn brievenbus dat ik geen folders wil hebben, ik wil juist heel graag een folderpakket hebben. Ik weet niet of we een nieuwe bezorger hebben, maar de vorige bracht echt elke week en door wind en weer het folderpakket.

Gewenste Oplossing:

Wij hebben altijd netjes op tijd de folderpakketten ontvangen, en de jongeman die ze bracht deed dat echt door wind en weer. Deze jongeman kwam in december zelfs geen geld halen, maar wij gingen wel naar buiten toe om hem dat toch wel te geven, omdat hij trouw elke week de folders bracht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 oktober 2017 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Blankenstein,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door joseBlankenstein