Klacht: Folderpakket niet ontvangen

op 07 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Mevr, mijnheer
Wij hebben de laatste 8 weken maar een keer het folderpakket ontvangen en daarvoor werd het altijd pas op woensdagavond bezorgd zodat we altijd te laat waren voor de aanbiedingen van bijv. Kruidvat.
Heb de indruk dat de folders ergens in de sloot terechtkomen!

Folders uiterlijk maandag avond bezorgd

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 augustus 2017 om 16:13 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Bakkers,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Spotta klantenservice