Klacht: Folderpakket niet ontvangen

op 07 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mevr, mijnheer
Wij hebben de laatste 8 weken maar een keer het folderpakket ontvangen en daarvoor werd het altijd pas op woensdagavond bezorgd zodat we altijd te laat waren voor de aanbiedingen van bijv. Kruidvat.
Heb de indruk dat de folders ergens in de sloot terechtkomen!

Gewenste Oplossing:

Folders uiterlijk maandag avond bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 augustus 2017 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bakkers,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door R.bakkers50