Klacht: Folderpakket is verkeerd bezorgd

op 27 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger van het folderpakket heeft dit pakket half uit de brievenbus laten steken. Pakket met onder andere Jan Linders

Gewenste Oplossing:

Wanneer de pakketten volledig door de bus worden geduwd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 juli 2017 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Nikkels,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst excuses voor de late reactie. Helaas hebben wij deze melding niet eerder doorgekregen. Het pakket waar de folder van Jan Linders in zit is het pakket die Axender bezorgd. Mocht er iets zijn met de bezorging van de Spotta folders dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Spotta klantenservice

Heeft op 10 juli 2017 om 12:58 geantwoord

Het spijt mij dat ik de folder van Jan Linders genoemd heb, dit was een fout van mij. Het pakket van Axender zat ook half in de bus. Echter het pakket van Spotta had hetzelfde probleem en ik had het nummer van de bezorger meegestuurd.

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw melding wederom in behandeling genomen en zullen de bezorger erop aanspreken. We hopen dat u de folders de eerstvolgende keer weer netjes in uw brievenbus ontvangt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht Kieb

3 maanden geleden - Bedankt voor uw aandacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Kieb