Klacht: Folderpakket al weken niet ontvangen

op 05 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Dit is inmiddels de vijde (of zesde?) week dat het folderpakket van Spotta niet is bezorgd.
Het enqueteformulier, dat wekelijks wordt toegestuurd, al enkele weken netjes ingevuld. Er komt geen enkele reactie.
Ook al eens via het contactformulier melding gemaakt van het al weken niet ontvangen van het pakket, ook dan krijgt men 0,0 reactie.

Bedrijven betalen veel geld voor de folders, ook betalen zij Spotta om ze te laten verspreiden. De depothouders geven de folders mee aan de jeugd, iedereen wordt betaald, maar waar blijven de folders?
Is een wanprestatie, allereerst tegenover de bedrijven die de opdracht voor verspreiding geven en daar voor moeten betalen.

Zodra de folders weer normaal voor of op dinsdag in de bus liggen!

Enige reactie zijdens Spotta op meldingen enz. zou ook op prijs worden gesteld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 05 oktober 2017 om 15:52 geantwoord

Geachte mevrouw De Rooij,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat de folderbezorging niet naar wens verloopt.

Zoals we telefonisch hebben besproken doen wij ons uiterste best om de Spotta folderpakketten netjes in de brievenbus te krijgen. Hopelijk is hiermee het probleem opgelost.

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het graag.

Spotta Klantenservice

Heeft op 05 oktober 2017 om 17:27 geantwoord

Er is vanmiddag telefonisch contact geweest, waarbij mij werd medegedeeld dat er geen bezorger is voor onze wijk. Men is doende een nieuwe bezorger te vinden en hoopt dat binnen 1 week voor elkaar te hebben.

Ik wacht het af.

Daarnaast heeft men zich verontschuldigd voor het feit dat er niet op de meldingen is gereageerd.

De klacht kan afgesloten worden, zodra het folderpakket weer wordt bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door WaalwijkCentrum