Klacht: folderpakket

op 26 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang al geruime tijd geen folderpakket meer. Dit terwjl er op mijn brievenbus JA staat.

Gewenste Oplossing:

HOOP DAT IK VOLGENDE WEEK HET FOLDERPAKKET WEER ONTVANG. HARTELIJK DANK.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 september 2017 om 16:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor je melding wij gaan dit oppakken richting onze bezorger.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door bootsmaruiter