Klacht: folderpakket

op 03 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Alweer 2 weken geen folderpakket ontvangen in de Nieuwstraat in Almere

Als het probleem voorgoed is opgelost

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 augustus 2017 om 13:32 geantwoord

Geachte mevrouw Backers,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Heeft op 11 augustus 2017 om 22:53 geantwoord

Ik ben gebeld en ik kreeg te horen dat wij pas vanaf september de folders weer krijgen.
Voor mij persoonlijk geen probleem want ik kan vua de pc wel naar de folders kijken maar in de flat wonen veel ouderen die GEEN computer hebben en voor hen vind ik het jammer dat deze groep ouderen moeten wachten tot september.

Alle klachten die gemeld zijn door Butterfly 1