Klacht: folder stoppen

op 30 april 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Bonprix,ik zou U willen vragen,mij geen folder meer toe te sturen.
Alvast bedankt,grt. Paul Berry

Gewenste Oplossing:

Ik wil juist melden,dat ik niet meer tevreden ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 02 mei 2016 om 17:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mijnheer Berry, u geeft aan de catalogus van bonprix niet meer te willen ontvangen. Op uw verzoek heb ik de catalogus zojuist stopgezet. Het is mogelijk dat u nog een laatste catalogus, die ondertussen wordt gedrukt, zult ontvangen. Onze excuses indien dit nog mocht voorkomen. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door 1974paulberry