Mijn Klacht:
Goedendag, sorry maar daar ben ik weer al weer 2keer geen pakket ontvangen
Vind ik erg jammer .
Gewenste Oplossing:
Graag zou ik het pakket weer ontvangen.
Geachte heer/mevrouw, Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer
Sorry dat ik niet heb gereageerd maar ik kijk niet elke dag in mijn mail maar mijn huisnummer is Euromarkt 25 dus ik hoop dat er nog iets te regelen...
Goedendag, sorry maar daar ben ik weer al weer 2keer geen pakket ontvangen
Vind ik erg jammer .
Graag zou ik het pakket weer ontvangen.
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Spotta
3 jaren geleden - Geachte mevrouw Silvia Simaela, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw huisnummer, zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 03 februari 2023 om 08:19 geantwoord
Geachte heer/mevrouw,
Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten.
Nog een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer
Heeft op 06 februari 2023 om 22:01 geantwoord
Sorry dat ik niet heb gereageerd maar ik kijk niet elke dag in mijn mail maar mijn huisnummer is Euromarkt 25 dus ik hoop dat er nog iets te regelen valt,
nog maals sorry vrg Silvia Simaela
Reactie van de melder van de klacht Simaela
3 jaren geleden - Goedendag,nogmaals sorry maar zou nog wel graag het folderpakket ontvangen,hopelijk Kunt u het mij als nog bezorgen bvbd Silvia Simaela
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM