Klacht: Folder bezorging

op 16 maart 2013 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nummer 228403 is volgens je
jullie opgelost, maar ik heb deze week geen folders gehad.

Gewenste Oplossing:

Heb ik in de vorige mail al gegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotta

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotta nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 april 2013 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben het bericht ontvangen dat, ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van reclamedrukwerk nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet,

Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Corina Kabel