Klacht: folder aan bieding en reparatie

op 20 maart 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bril word lelijk krijg ik te horen smeer er maar nagellak op.
Nu kreeg ik Maandag 13 Maart de folder die geldig tot 26 Maart.
wilde ik een afspraak maken voor oogmeting helaas wij zitten overvol
gaat niet lukken en ook volgende week niet.Dus voor mij geen aanbieding.
Was jaren tevreden klant Ga nu een beetje gedwongen opzoek naar een ander.Zo ga je toch niet met je klanten om

Gewenste Oplossing:

Dat jullie mijn bril gaan bij lakken.
En ik ook gebruik kan maken van een aanbieding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 20 maart 2017 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door trentjepepping