Klacht: fly drive America/Canada

op 09 augustus 2016 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Bij de rondreis Canada/America ging er nogal wat mis. Bij Schiphol hadden we ongeveer 3u vertraging waardoor we middernacht in ons hotel aankwamen en nauwelijks Toronto konden bezoeken. Volgens de reisbeschrijving van Toronto-Ottowa waren de bezienswaardigheden krap gepland.

Vanaf Sandman Signature Hotel Toronto is het ongeveer 314 km rijden naar Rockport, voor de excursie die om 12u was geboekt. Dit betekent vroeg opstaan nauwelijks ontbijten en er naar toe racen. Volgens de beschrijving konden we langs het meer rijden en onderweg nog Kingston bezoeken, wat onmogelijk was. Deze excursie had ook later geboekt kunnen worden want ons volgende hotel Holiday Inn Ottawa East was nog een uurtje rijden daar vandaan.

Het hotel In Ottawa gaf ons een rekening ondanks de voucher. Na discussie van ongeveer een half uur zei ze dat het in orde was. De volgende ochtend bij het uit checken vroeg ze weer op welke manier ik wilde afrekenen. Na een flinke discussie zei de mevrouw achter de balie maak je niet druk het komt goed . na ongeveer 2 weken is er toch € 114 van mijn creditcard afgeschreven. Ook in Montreal lord berri hadden ze even moeilijk gedaan. (DIT HOTEL WAS ONFRIS) Het laatste hotel in Niagara falls was weer een drama daar zeker ondanks de voucher een uur bezig geweest om alles recht te zetten. Ook hier hadden ze mijn creditcard belast. Na de discussie weer gecrediteerd . De volgende dag de habben ze een bedrag gereserveerd.

Meteen na terugkomst contact gehad met Kras en kopie van mijn creditcard rekening gemaild, enkele dagen later zeiden ze dat het geld op de creditcard wordt teruggestort. Na anderhalve week later is het nog steeds niet opgelost en is er onterecht een bedrag afgeschreven van mijn rekening.
Vandaag weer contact gehad ment Kras, er wordt nu een afschrift van mijn betaalrekening gevraagd, dit is absurd en een inbraak op mijn privé leven. Steeds boze telefoontjes gepleegd met Kras.

Wat een Mooie vakantie had moeten worden is jammer genoeg met spanningen verlopen en ben weer aan vakantie toe.

Ben tevreden met een tegemoetkoming

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 09 augustus 2016 om 13:21 geantwoord

Geachte mevrouw Khoenkhoen-Ramadhin,

We vinden het jammer dat uw vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u bedragen ziet op uw creditcardoverzicht. Graag zijn we u hierbij tot dienst. Vanmiddag heeft mijn collega u telefonisch geprobeerd uit te leggen dat een autorisatie op uw creditcard niet hetzelfde is als een afschrijving. Daarom hebben wij een afschrijving nodig om ter plaatse aan te kunnen tonen dat het bedrag niet alleen geautoriseerd, maar ook daadwerkelijk is afgeschreven. Een creditcardoverzicht volstaat dus niet. Mijn collega heeft u uitgelegd dat u persoonlijke gegevens op uw afschrift af kunt schermen. Een inbreuk op uw privéleven is dus niet aan de orde. Het spijt ons indien u deze indruk had.

We zien uw afschrift tegemoet en gaan er dan mee aan de slag.

Yvonne

Heeft op 09 augustus 2016 om 14:02 geantwoord

Uw collega heeft ook contact gehad met het hotel 2 weken geleden. Zij zouden het bedrag retourneren. Ook ga ik er van uit dat als ik een voucher heb dat er niets wordt belast alleen gereserveerd voor borg. Dat het laatste hotel eiste dat ik moest betalen was absurd. Uiteindelijk kwam het na een zware discussie goed.

Reactie van de melder van de klacht Maureen Ramadhin

5 maanden geleden - Reeds mijn bankafschrift gemaild.

Bericht van Kras

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Ramdhin, Het spijt ons dat een en ander zo heeft moeten verlopen. We hebben u hiervoor onze excuses aangeboden en benadrukken dat bij dezen nogmaals. Zoals aangegeven doen we graag ons best voor u om het uit te zoeken. Wij hebben uw bankafschrift in goede orde ontvangen en gaan hiermee aan de slag. Met vriendelijke groet, Yvonne

Alle klachten die gemeld zijn door Maureen Ramadhin