Klacht: Flut reparatie service

op 11 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jbl extreme van half jaar oud, accu werkt niet meer goed, na opladen direct weer leeg.
Ga je ermee naar de winkel, verwacht je een goede terug te krijgen maar neehoor, moet hij worden opgestuurd naar hun flutreparatie service.
Kreeg erbij te horen dat ik 2tot4 weken zonder box zal komen te zitten, ik kan hierdoor mijn hobby niet meer uitoefenen.
Echt een waardeloze service netjes gezegd.
Gaan hun prutsers het zogenaamd maken, daar wordt zo’n box nooit beter van. Ik ben zeer ontevreden met de service van de Mediamarkt. Daarom mijn nieuwe slogan mbt Mediamarkt. Kopen bij de Mediamarkt, dan ben je goed gek!

Gewenste Oplossing:

Als de garantie voorwaarden nageleefd zouden worden, en ik gewoon een goede nieuwe Jbl extreme box zou krijgen ipv dat hun prutsreparatie team de box uit elkaar gaat halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HK80