Klacht: Florius – ABN AMRO

op 25 april 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

Zowel Florius als ABN AMRO willen mij niet te woord staan over een klacht over Florius.

Een gesprek met ABN of Florius

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

8 maanden geleden - Goedemiddag Elisadu, Bedankt voor jouw bericht. Vervelend om te lezen dat je er niet uit komt met Florius en jij een klacht hebt. Florius is een dochteronderneming van ABN AMRO en daarmee onderdeel van de ABN AMRO Hypotheek Groep. Hoewel Florius een dochteronderneming is, opereren zij volledig zelfstandig. Het is daarom niet aan ons om in te gaan op klachten over Florius. Via deze link vind je de mogelijkheden om jouw klacht officieel in te dienen: http://bit.ly/1Qy8R2g. De klachtenafdeling van Florius zal jouw klacht beoordelen. Ook vind je de vervolgstappen die je kunt ondernemen als jouw klacht nog niet naar tevredenheid wordt opgelost. Veel succes, hopelijk komen jullie er samen uit! Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. L. Salama

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 03 mei 2016 om 09:11 geantwoord

Florius is een dochteronderneming van ABN AMRO en daarmee onderdeel van de ABN AMRO Hypotheek Groep. Hoewel Florius een dochteronderneming is, opereren zij volledig zelfstandig. Het is daarom niet aan ons om in te gaan op klachten over Florius. Ik heb Elisadu gewezen op de klachtenprocedure van Florius en ga er vanuit dat haar klacht daar opgepakt zal worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Elisadu