Klacht: Flexa powerdek dekt totaal niet

op 23 september 2017 over Flexa in de categorie Producten

Ik heb nadrukkelijk bij de gamma gevraagd naar een kwaliteits muurverf. de beste dame adviseerde flexa powerdek. Het was ook nog eens in de aanbieding…dus iedereen blij. Na het aanbrengen van de eerste laag had de klusser al zoiets van hier klopt iets niet. Is het verdund ofzo? Deze klusser heeft veel met muurverven gewerkt, maar dit had hij nog nooit meegemaakt. 2e laag erop gesmeerd…nog steeds niet het gewenste resultaat. De klusser heeft alle richtlijnen opgevolgd, maar het resultaat is bedroevend. maar niet dat alleen…ik kom in grote tijdsnood nu. Ik lees op internet dat meerdere mensen deze klacht hebben. Flexa, hoe gaan jullie dit oplossen.

Ik wil latex die in een keer dekt. Of iemand die die muren komt lateien tot het goed is. Kunnen wij doorgaan met andere klussen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexa nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 02 oktober 2017 om 09:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ryandekom