Klacht: nieuw onderdeel is nog meer beschadigd dan het te vervangen onderdeel

op 22 september 2013 over Flex Trading Europe in de categorie Handelsondernemeing

We hebben eindelijk na 2 maanden een vervangend onderdeel ontvangen. Dit onderdeel was slecht verpakt en is nog meer beschadigd dan de eerste levering. Nu is de zomer voorbij en we hebben nog steeds geen bbq die het doet.

Graag geld terug, ik heb geen vertrouwen meer dat het goed komt

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flex Trading Europe

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flex Trading Europe in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flex Trading Europe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Flex Trading Europe

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Willemsen,Het spijt ons dat u alweer een beschadigde BBQ heeft ontvangen. De door u bestelde BBQ is met zijn gewicht van 25KG helaas niet geschikt gebleken voor vervoer binnen het GLS netwerk. We hebben erg veel klachten en transportschades binnen gekregen. Ik kan u verzekeren dat alle BBQ's in perfecte staat de deur uit zijn gegaan. We zullen uw bestelling crediteren, U ontvangt per email enkele instructies.

Flex Trading Europe

Heeft op 27 september 2013 om 04:32 geantwoord

Refund na ontvangst van foto waarop de schade zichtbaar is

Alle klachten die gemeld zijn door L. Willemsen