Klacht: Horloges besteld via www.watchspot.nl, maar niet geleverd gekregen.

op 16 oktober 2013 over Flex Trading Europe in de categorie Handelsondernemeing

Op 14 juli 2013 heb ik een bestelling, bestelnr. 1001338 via www.watchspot.nl, geplaatst en betaald. Het betreft een aantal horloges. Omdat ik deze niet geleverd kreeg, heb ik sinds begin augustus al vaak contact gezocht met www.watchspot.nl (cq. My DealyDeals), zowel via email: service@watchspot.nl als telefoon: 020-8934377. Echter zonder een enkele reactie. Tot op heden 16 oktober heb nog mijn bestelling ontvangen of mijn betaling teruggestort gekregen.

Op deze website www.klacht.nl heb ik van andere gedupeerden meerdere klachten gelezen over Flex Trading Europe, veelal op basis van een bestelling via een andere website, maar die uiteindelijk bij Flex Trading Europe uitkwamen, ivm het niet leveren van goederen, danwel het niet terugstorten van bedragen nadat goederen geretourneerd waren.

ik zal via service@watchspot.nl,de wederpartij in kennis stellen over de klacht, die ik nu op deze site heb geplaatst en de aangifte die ik bij de politie heb gedaan.

Met het terugstorten van het aankoopbedrag van mijn bestelling ben ik tevreden.

TIP: Dan nog een algemene tip aan de lezers van dit bericht. Mocht je van plan zijn om een aankoop via een webshop te doen maar je hebt twijfels over de verkopende partij, kijk dan even bij "www.mijnpolitie.nl / Internet Oplichting / Check" of er een melding van de bewuste webshop bestaat. Ik zet dit advies hierbij neer, niet zozeer omdat ik slechte ervaringen met webshops heb, maar juist omdat mjn ervaringen met bestellingen via internet juist HEEL GOED zijn. Als je vaak bestellingen via internet doet en deze verlopen naar tevredenheid, dan word je steeds minder kritisch. Dit heb ik althans voor mijzelf ervaren.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flex Trading Europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WatchIt