Klacht: Fiets besteld, Niet geleverd, geen antwoord op telefonisch contact of op emails

op 03 september 2013 over Flex Trading Europe in de categorie Handelsondernemeing

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

k heb bij dit bedrijf een fiets besteld, na een tijd nog steeds geen fiets ontvangen. Na meerder malen telefonisch geprobeerd contact te nemen met deze firma nog steeds geen succes. 1 Telefoonnummer werkt helemaal niet, de andere krijg ik telkens een Engelstalige voicemail. Ook wordt er op mijn emails niet gereageerd. Ik heb ook een email gestuurd waarin ik ze vraag om binnen 24 uur of mijn fiets te leveren of mijn 199,- terug te storten en anders zou ik aangifte doen bij de politie. Hier is niet op gereageerd dus zodoende heb ik ook aangifte gedaan bij de politie voor internet fraude.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terugzien of alsnog de levering van mijn bestelde fiets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flex Trading Europe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flex Trading Europe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flex Trading Europe

Heeft op 27 september 2013 om 04:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Order is gecrediteerd

Alle klachten die gemeld zijn door Bazzi