Klacht: In en in trieste ‘klantenservice’

User293 op 02 maart 2022 over Flawly in de categorie Internetshops - Kleding

Heb op 17 feb een bestelling geplaatst bij Flawly en deze op 20 feb via de mail geannuleerd. Daarbij heb ik gevraagd om een bevestiging van de annulering. Hier kreeg ik geen reactie op dus opnieuw een mail gestuurd met dezelfde vraag. Weer kreeg ik geen reactie, maar zag dat ze wel actief waren op instagram. Daarop een bericht gestuurd dat ik de bestelling wil annuleren en of ze mij daarvan een bevestiging willen sturen. Ze lezen het bericht wel, maar geven hier weer geen reactie. Datzelfde bericht heb ik ook weer via de mail gestuurd, geen reactie. Dan krijg ik ineens een mail na ruim anderhalve week dat ze de bestelling gaan versturen. Via instagram laat ik weer een bericht achter dat ik de bestelling heb geannuleerd en de bestelling niet wil ontvangen en daarbij mijn nog netjes mijn ongenoegen geuit over hoe slecht zij de klant behandelen, want inmiddels had ik de reviews hier gelezen en blijkt dat dit voor hen de standaard is.
Pas wanneer ik zeg dat ik gewoon een leesbevestiging krijg te zien, een klacht heb ingediend bij Klarna en over deze ervaring een review zal achterlaten krijg ik een reactie, en wat voor één.. De dame in kwestie is ronduit onbeschoft en denkt mij op de vingers te kunnen tikken.

Marijke van Flawly laat weten bewust niet te hebben gereageerd omdat zij vindt dat de toon van communiceren niet respectvol vindt en het helemaal geen zin heeft om te dreigen?! Een normale zakelijke vorm van communicatie is voor deze vrouw reden om niet te reageren? Deze ervaring delen is een bedreiging? Mevrouw heeft er kennelijk moeite mee om zakelijk en persoonlijk te onderscheiden..
Deze prinses op de erwt laat duidelijk blijken dat ze nergens schuld aan heeft en schuift dit af op de ander. Ze verteld dat ik vrij ben mijn frustraties te uiten in een review (waarvoor enorm bedankt) en dat zij daarop gelukkig eerlijk antwoord kan geven.
Flawly is namelijk zo eerlijk om op andere sites de negatieve reviews te laten censureren en doet hetzelfde op social media.

Let op, dit bedrijf staat gemeld bij de politie. Ook hebben zij geen keurmerk voor de webwinkel waardoor je als consument niet beschermd bent tegen dit soort praktijken

(Openbaar) Excuses aanbieden en het stoppen met censureren van negatieve reviews

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flawly

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flawly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door User293