Klacht: opzeggen

op 02 juli 2018 over Flair in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben al zeker 25 jaar lid van Flair .
Heb hem vorig jaar opgezegd. Toch kreeg ik hem nog .
Heb het 3 keer geprobeerd,Nadat ik de incasso ingetrokken had . Toen belde ze Alsnog 1 maand de flair.
Moet daar nu €17,60 voor 4 nummers betalen ,terwijl dat voor losse nummers €13.00 zou zijn .Ik moet dus gewoon meer betalen dan voor losse nummers .
Vorig jaar stond mijn naam in de Flair Als trouwe lezer zou ik een kado krijgen .
Nooit gezien .
Gaan ze zo met trouwe lezers om . Vind het niet kunnen .

Gewenste Oplossing:

Wanneer je normaal behandeld wordt aan de tel.
En ze je ook echt helpen .
En die laatste maand wil ik niet meer betalen .
Hij staat nu gereed voor 05-07 te betalen ,anders komt er een boete op .
Het moet niet gekker worden .
Dat kadootje hoef ik echt niet meer .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flair

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dimphy Oranje