Klacht: Kapot scherm geleverd

snader22 op 23 november 2021 over Fixjeiphone.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Ik heb een nieuw scherm besteld voor de iPhone 7 van mijn zoon. Dit scherm was al kapot. Ik heb al meerdere telefoons gerepareerd. Allen met succes. Na het plaatsen van de gekochte batterij en het scherm werkte de homeknop niet en was een wit-blauwe vlek te zien in het scherm. Toen ik de iphone weer uit elkaar haalde, kwam een connector los van de kabel. Ik zag ook dat de kabel van de accu uitstak en de vlek in het beeldscherm veroorzaakte. Toen ik het oude gebarsten scherm weer monteerde werkte alles. Ik heb foto’s van de wit-blauwe vlek in het geleverde scherm met mijn verhaal gemaild naar Fixjeiphone. In antwoord op deze mail stond van alles over de wit-blauwe vlek, maar de rest van mijn verhaal over de homebutton werd genegeerd. Vervolgens heb ik telefonisch contact opgenomen met Fixjeiphone. Ik heb het hele verhaal verteld. De medewerker verzocht mij het scherm terug te zenden, maar kon niet beloven dat het vergoed werd. Vandaag kreeg ik een mail dat mijn aanvraag voor een nieuw scherm niet werd goedgekeurd vanwege de losse connector. Het geleverde scherm deugde al niet omdat de homeknop al niet werkte toen de connector nog niet los was.
In de mail stond tevens dat ik het kapotte scherm KOSTENLOOS weer kreeg terug gestuurd. Wat ben ik blij met zo’n kosteloos kapot scherm.
Ik ben al met al meer dan €50 kwijt aan een scherm dat al kapot werd geleverd door Fixjeiphone.

Vergoeding van het scherm en de kosten van verzenden naar Fixjeiphone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fixjeiphone.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fixjeiphone.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht snader22

6 maanden geleden - Deze klacht is door FixjeiPhone.nl opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door snader22