Klacht: ipad air 2 scherm reparatie duurt nu al 17 dagen

peterheuvel op 26 februari 2021 over Fixjeiphone.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Mijn ervaring is ronduit onacceptabel. Mijn ipad is op het moment van schrijven al 17 dagen aldaar en nog steeds is de reparatie niet uitgevoerd. het is een reparatie van een half uur. Ik heb nu zelf al meer dan 5 keer moeten bellen om de status van de reparatie. ze hadden de verkeerde schermen geleverd gekregen hoewel ik zelf een cherm had meegestuurd met de ipad dat ze me eerder verkocht hebben om te repareren. achteraf wilde ik er niet zelf aan beginnen maar dan had ik nu waarschijnlijk twee schermen moeten kopen want deze was achteraf toen ik belde om te vragen waarom het zolang duurt, ook niet goed. tot zover de a-merken kwaliteit schermen. dinsdag waren de schermen binnen en nu is het weer vrijdag. ik zou terug gebeld worden. een reparatie van een half uur…. hierna weer contact gehad. nu kwam er weer een nieuw scherm binnen. de reparatie zou gratis zijn. uiteindelijk is 5 maart de tablet weer teruggestuurd. Geboden oplossing is niet waargemaakt. gewoon een rekening gekregen. eerst betalen anders geen ipad teruggestuurd.
er werd mij nog meerdere malen expliciet verzocht als de ipad binnen kwam om goed te kijken hoe mooi hij wel gemaakt was. en dat klopt. heel mooi gedaan. Hoewel ik dat ook wel verwacht als er voor 210 euro een scherm in gaat en het een maand duurt. al met al was dit traject op zich niet zo mooi verlopen.

ik zou graag mijn ipad air 2 gerepareerd terug zien. en wel begin van volgende week of eerder nog.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fixjeiphone.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fixjeiphone.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peterheuvel