Klacht: First class stoelen

op 19 september 2018 over Solmar Tours in de categorie Online Reisbureaus

Wij willen ons ongenoegen uiten over de heenreis die we op 03092018 hebben gemaakt naar Albir in busnr.5.
Tot het moment dat de stoelen in de slaapstand geplaatst werden, zijn er geen klachten. Onze stoelnummers waren 45 en 48.
Stoelnummer 48 is de laatste stoel rechts beneden,waar ook de mensen die gebruik willen maken van het toilet achterdoor moeten.
Op het moment dat ik deze stoel in de slaapstand zette, bleek deze minder ver naar achteren te kunnen dan de andere stoelen. Toen mijn echtgenote de rugleuning van haar stoel (nr 45) naar achteren deed bleek deze tussen mijn benen uit te komen,waardoor ik in feite klem kwam te zitten. Door de daardoor ontstane houding kon ik geen gebruik maken van de ondersteuning voor mijn onderbenen, hetgeen leidde tot slapende voeten. In mijn houding had ik zo goed als geen bewegingsruimte, waardoor ik de hele nacht niet heb kunnen slapen.
Mijn klacht is eigenlijk dat u deze stoel voor meerprijs als first class stoel verkoopt, terwijl hij niet aan de daarvoor geldende eisen voldoet.
Ik zie uw antwoord cq oplossing voor dit probleem gaarne tegemoet.
Hub Frusch

Ik ben tevreden als ik voor mijzelf en mijn echtgenote een financiele tegemoetkoming tegemoet kan zien voor het geleden ongemak.
Verder zou ik u willen adviseren om deze plekstoel in de bus niet meer aan te merken als first class.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Solmar Tours over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hub frusch