Klacht: Laat leveren, slechte communicatie

op 26 september 2019 over Firma Hout & Staal in de categorie Meubelwinkels

Op 2 mei jongstleden hebben wij een eettafel, zes eetkamerstoelen en een kast gekocht. De levertijd werd geschat op 8 weken. Dit is uiteraard prima. Na 8 weken worden we gebeld met de mededeling dat de kasten beschadigd waren die ze binnen hebben gekregen en dat we nog drie weken moesten wachten. Geen probleem, fijn dat er gebeld werd. Als we een beschadigde kast binnenkrijgen dan zijn we ook niet blij. Op 15 augustus krijgen we een mailtje dat ze nog niet kunnen leveren en dat ze waarschijnlijk pas in week 40 kunnen leveren! Dit zal betekenen dat we 22 weken op onze meubels wachten. Gebeld naar het bedrijf, 20 minuten in de wacht gestaan. We hebben een uitleg gekregen en dat ze verwachten dat ze er wel eerder zijn. Tussendoor twee mails gestuurd, nooit een reactie gehad. In week 38 nog eens gebeld, mails hebben ze niet ontvangen.!Ze verwacht dat wij deze week nog worden gebeld en dat wij op nummer drie op de wachtlijst staan. Vrijdagmiddag heeft ze netjes gebeld en de voicemail ingesproken dat alle meubels er waren. We zouden op dinsdag of woensdag worden gebeld voor een leverafspraak. Vandaag donderdag, niks gehoord. Zelf gebeld, de meubels zijn er nog niet. Wij hebben zelf onze eigen meubels al verkocht. Ze wist niet hoe dit kom en kom om 16:00 uur ook al niet veel meer voor ons doen. Erg ontevreden over het bedrijf en over de communicatie. Helemaal als je ziet wat wel moeten betalen dan verwacht ik zeker meer van zo’n bedrijf. Erg teleurgesteld, en we hebben de meubels nog niet.

De meubels zo snel mogelijk worden geleverd en ze met een compensatie komen voor het erg lange wachten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Firma Hout & Staal

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Firma Hout & Staal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne1994