Klacht: twee keer verzekeringen betaald zonder toestemming

op 10 februari 2020 over Firefly autoverhuur in de categorie Verhuur

Beaste klanten service van Easy Trea

Naar aanleiding van u antwoord over 103,68 die ik mij op gelicht bij FIREFLY of jullie bedrijf , ben ik niet mij eens omdat ,
Ik heb een week van de voeren contact op genomen met jullie bedrijf , had ik aan u college gevraagd over totaal bedraag wat ik had betaald via jullie side is goed compleet met incl verzekering , heeft hij tegen mij gezegd ja . GEEN CENT MEER DAAR BETALEN .

DUS Ik had de auto gehuurd en betaald PLUS verzekering .
Waarom moet twee keer verzekering betalen .
Daar in spanje had ik die man achter de balie zat had ik tegen hem gezegd , ik wil geen verzekering ( ik had alles al ).
Waarom sluit hij verzekering op mijn naam zonder toestemmingen van mij , dat was niet verplicht .
Hij heeft mis breuken van mijn taal . dat was voor mij betreft is oplichtingen van klanten .
Ik ga dit door schakelen naar mijn rechtsbijstand , als ik spanje ben ga aangifte doen tegen daze bedrijf , ik ga die FIREFLY zwaard naam maken bij Google . voor mij is niet normaal dat ik 108,00 euro plus 58,00 voor 6 dagen auto huren , was niet ferrari auto .
en u gaat akkoord er mij .

Ik wil mijn geld terug

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Firefly autoverhuur

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Firefly autoverhuur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ihab