Klacht: Finbox ABN werkt niet naar behoren

op 13 januari 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Reeds op 11-12-2013 Zilveren Kruis aangemeld voor Finbox betalingen. Verwerking bij Zilveren Kruis is goed verlopen, ook de service van die kant i.v.m. de problemen Finbox ABN.

Bij ABN blijft aanmelding staan onder in behandeling.

Oplossing van de afdeling internet bankieren ABN die mij gaan bellen om samen het probleem op te lossen. Reeds diverse keren via het servicenummer zelf gebeld, maar de deskundigen zijn nooit aanwezig. Tot 2 x toe, eerst telefonisch een later mondeling (via ABN kantoor Oldenzaal) was toegezegd mij te bellen over het probleem. Ben echter nooit gebeld ondanks de toezeggingen!!!!!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 20 januari 2014 om 11:46 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare telefonisch contact opgenomen met de klant. Omdat het niet duidelijk was waarom het aanmelden voor FiNBOX niet lukt, hebben we dit laten onderzoeken. Om gebruik te kunnen maken van FiNBOX, moet het bedrijf binnen 30 dagen reageren op het verzoek van de klant. Dit is niet gebeurd. Klant neemt contact op met het bedrijf.

Heeft op 20 januari 2014 om 20:51 geantwoord

ABN heeft mijn klacht niet opgelost. Het probleem zit niet bij de ABN, maar bij het Zilveren Kruis blijkbaar. Moet het zelf oplossen met Zilveren Kruis.
Ik geef het op. Ga na 40 jaar weg bij de ABN en ook het Zilveren Kruis ga ik bedanken. Slechte service van beide !!!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ABN Amro beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door hansslot1947