Klacht: Slecht bereikbaar en duurt erg lang!

ManonB1996 op 07 juli 2020 over Fiets Service Nederland in de categorie Fietsenwinkel

Ik sta voor de klas (en kan dus alleen bellen voor 8:30, tussen 12:00 en 13:00, en na 15:00). Telefonisch zijn jullie voor mij dus niet bereikbaar! Ik heb pas net iets meer dan een maand een nieuwe fiets bij een online winkel gekocht die nu failliet is. Mijn fiets is mijn enige vervoersmiddel naar mijn werk en ik moet steeds erg lang wachten op een nieuw onderdeel…… dit kost mij veel geld en tijd omdat ik nu met het ov moet. Mijn display, achterlicht, lader en accu zijn in deze 7 maanden dat ik mijn fiets heb al kapot gegaan… Ik heb 2 jaar garantie bij jullie en zou het heeeel erg waarderen als iemand mij kan helpen mijn fiets te retourneren en mijn aankoopbedrag terug te storten. Ik ben erg teleurgesteld in het contact, ik moet nu al dagen wachten tot het woensdagmiddag is en ik jullie eindelijk telefonisch kan bereiken….Totaal niet blij hiermee.

Als jullie mij z.s.m. kunnen terugbellen buiten schooltijden om en als ik mijn fiets kan retourneren. Het kost jullie denk ik ook veel meer om mij steeds nieuwe onderdelen te blijven sturen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiets Service Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiets Service Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ManonB1996