Klacht: problemen met het opnemen van progamas”

FP159753 op 30 april 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het opneemprogamma wordt aangegeven dat een progamma is opgenomen.Echter wanneer je het wilt afspelen geeft hij aan progamma wordt geladen.Vervolgens gebeurd er niets.

Gewenste Oplossing:

Als hij geprogameerde progamma" s ook afspeeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 12 juni 2017 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij vroegen ons af of het probleem nog speelt, mocht dit zo zijn kunt u dan een ticket op myfiber openen zodat wij deze zo spoedig mogelijk kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door