Klacht: mijn vader van 1939 in val gelokt..callassist gelezen nu snap ik het

consult op 10 mei 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vader van geboortejaar 1939 is ’s ochtends om 9 uur! gebeld. Abonnement aangesmeerd gekregen. Gelukkig regel ik zulke dingen altijd ik heb dat meteen geannuleerd.

Nu ik de bijlage in een eerder bericht heb gezien van de overeenkomst tussen Fiber en callassist snap ik hoe dat is gegaan.

Waarom werkt Fiber met een oplichters bedrijf in het buitenland die mijn vader van 80 jaar een abonnement aansmeerd?

Gewenste Oplossing:

Ze hebben nu onderhand alle gegevens zoals bankrekening. Wie is nu verantwoordelijk? Fiber of callassist? want in turkije kan ik niet opkomen voor mijn rechten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 12 juni 2017 om 14:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Onze excuses dat uw vader op een ongewenste manier telefonisch is benaderd. Het klopt dat wij in het verleden hebben samengewerkt met externe telefonische verkooppartijen. Sinds 20 april 2017 zijn we hier om diversen redenen mee gestopt.

Daarnaast doet Fiber altijd een service call dit om misverstanden tegen te gaan.

Met vriendelijke groet,
Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door