Klacht: Geen DSL Signaal & Fiber.nl onbereikbaar

Bralten op 03 december 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

In tegenstelling tot wat men mij bericht heb ik geen DSL signaal. Op geen van de 2 aderparen is signaal aanwezig.

Chatten met Fiber: Geen reactie
Bellen met Fiber: In de wacht totdat je in slaap valt.

Dsl signaal moet echt aan, anders mag het contract beëindigd worden

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

Bericht van Fiber Nederland

7 jaren geleden - Beste Klant, we hebben de netwerkbeheerder ingelicht dat de lijn niet werkt. We houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Fiber Nederland

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Beste Jetty, Ondertussen blijft Fiber onbereikbaar, ze reageren nergens op. Niet via de site, mail adres info@fiber wordt automatisch beantwoord en telefonisch nemen ze niet op. KPN is netwerkbeheerder voor Fiber en zij bevestigden mij dat er GEEN signaal op de lijn staat (KON zijn mijn oud collega's nl). De klachtenregen over Fiber is gigantisch op Facebook, Tros Radar etc etc. Blijkbaar wil Fiber haar klanten niet helpen en ik heb inmiddels en ingebrekestelling verstuurd via My Fiber, Facebook en post met verzoek tot ontbinding. De rekeningen heb ik gestorneerd en bedrijf Fiber geblokkeerd nog te mogen incasseren.

Alle klachten die gemeld zijn door