Mijn Klacht:
Ik heb op 2 mei 2017 me rekening betaald van 113,84. Die zelfde week is door een medewerker van fiber bevestigd dat er nik meer open staat en dat het in goede orde Is ontvangen en dan denk je das mooi. Krijg ik toch vandaag een brief binnen met 2e herinnering ik dacht dat moet een vergissing zijn gebeld met fiber kijk je vervolgens te horen mevrouw wel hebben het bedrag terug gestort en waarom kan ik niet zien maar dan moet ik dit doorsturen naar de financiĆ«le afdeling en het geld Is terug gestort op rekeningennummer …. Maar meneer van fiber dat Is niet get goed rekening nummer waar mee ik het heb overgemaakt. Dus ze maken van hun probleem mijn probleem van hoe Is dit mogelijk. Ik neem aan als je een rekening betaalt met de juiste gegevens dat dit goed moet zijn heb eerder een betaling gedaan en tien ging het ook al fout en ineen was de betaling gevonden wat raar zeg ? Ik ben echt zo boos iedere maand Is er wel.wat je moet zo goed opletten en dat Is toch niet nodig.
Gewenste Oplossing:
Als ik niet de factuur die ik allang heb voldaan niet opnieuw hoef te betalen en eventuele bij kome de kosten niet moet betalen en dat ik niet word afgesloten.
