Mijn Klacht:
Halverwege mijn feeststol, kwam het eerste kleine stukje amandelspijs tevoorschijn. De eerste 9 sneden hebben we dus zonder amandelspijs moeten eten.
Gewenste Oplossing:
Ik ben altijd tevreden geweest over de kerst-en paasstollen van AH. Ik vind, dat je bij het derde sneetje toch wel de amandelspijs in zicht mag zien komen en niet halverwege.

