Klacht: Niet terugbetaling niet geleverde goederen, maar tegoedbon

op 11 november 2017 over Fashonfleek.com in de categorie Internetshops - Kleding

Deze klacht loopt helaas al bijna één jaar. 4 artikelen besteld, 2 snel ontvangen, maar niet goed en terug gestuurd. Vanwege dat het actie artikelen zijn (zeggen zij) krijg ik tegoed bon, maar zonder betaalde btw.
De andere 2 artikelen zijn nooit geleverd, ik ontving echter wel een niet bestelde tas. Deze teruggestuurd. En hier loopt het scheef, zij zeggen dat ze een retourlabel hebben verstuurd, maar die is niet meegezonden met mail. Als ik dit meld reageren ze daar niet op (bewijzen heb ik nog). Uiteindelijk heb ik dus (volgens hen nogmaals) een retourlabel gehad en tas teruggezonden. Wij hadden afgesproken dat als zij tas retour hadden, ik het bedrag van de niet geleverde artikelen teruggestort zou krijgen. Tas retour, maar nu weer een tegoedbon. Ik heb inderdaad de 1e keer te lang gewacht met terugsturen, maar toen ik wilde terugsturen, bleek de label er niet bij te zitten. Toen ik dus uiteindelijk wel de label ontving, meteen tas teruggestuurd. Maar zij vinden dat dit te lang heeft geduurd.

4 artikelen besteld á €28,50 (incl btw) per stuk. Voor 2 artikelen ben ik akkoord voor tegoed bon, maar dan wel voor hele bedrag dus € 57,00. Het andere bedrag voor de 2 niet geleverde artikelen wil ik graag teruggestort hebben (ook incl btw) €57,00.
Dit geschil ook al gemeld bij webwinkelkeur, omdat zij dit keurmerk op de site hadden, maar bij geschil hebben zij lidmaatschap ingetrokken. Ik ben zo stom geweest, om dit voor mijn vakantie in te dienen, dus toen heb ik niet op tijd gereageerd, waardoor geschil gesloten. Webwinkelkeur heeft toen nog wel een slappe poging gedaan, maar zeggen dat het te laat allemaal is om nog actie te ondernemen...........
Ik hoop dat jullie wel in staat zijn om dit voor mij tot een goede en mijn inziens redelijke oplossing te krijgen.
Met hartelijke groet
Monique Salden