Klacht: Geen product en geen reactie gekregen

Aleve op 28 augustus 2023 over Fashion-Click in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 15 augustus een broek besteld bij fashion-click. Na 10 dagen op instagram en via e-mail gevraagd of ze het product nog gaan opsturen. Ze kijken wel op Instagram naar mijn vraag via privé-bericht maar reageren helemaal niet .Ik attendeer ze ook dat ik e-mail met mijn gegevens heb verzonden en een account bij hun heb. Nog steeds geen reactie. Is al 2 weken geleden dat ik het heb besteld.

Ik wil reactie, en waarom ze niet reageren.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fashion-Click

Reactie van de melder van de klacht Aleve

7 maanden geleden - Ik kreeg vandaag reactie van fashion-click dat ik mijn geld terug krijg. Bedankt voor het plaatsen van mijn klacht.

Reactie van de melder van de klacht Aleve

7 maanden geleden - Ik heb een e-mail gekregen van Fashion-click dat ik mijn geld terugkrijg. Bedankt voor het plaatsen van mijn klacht Klacht.nl anders had ik geen gehoor gekregen. En dat Fashion-click het toch netjes heeft afgehandeld na deze klacht.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fashion-Click nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aleve