Klacht: Factuur voor verdwenen boek ???

op 04 augustus 2017 over Iddink in de categorie Boeken

ook wij hebben op 23 juni 2017 alle boeken netjes afgeleverd op volgorde in een plastiek zak op school zoals de procedure voorschrijft. Op 24 juli 2017 ontvingen wij nu een factuur per mail en per post over een boek die ze zogezegd niet hebben teruggekregen en dat wij thuis moeten checken op het boek alsnog daar ligt. Mijn dochter heeft hierop onmiddellijk een bericht via haar account verstuurd met de melding dat wij 100% zeker zijn dat alle boeken netjes werden afgeleverd aan school. Enkele dagen later krijgen wij hierop een reactie dat hun medewerker echter bij het scannen het boek niet heeft kunnen terugvin den en dat wij alsnog het boek dienen te betalen.Ik ben geenszins van plan om deze betaling over te maken en heb hun erop gewezen via aangetekend schrijven dat zeker zijn dat alle boeken werden afgeleverd en dat wij er geen controle over kunnen hebben wat er is gebeurd tijdens het transport van school naar IDdink. Aangezien de vele klachten over de voorbije jaren snap ik niet dat zij nog steeds geen beter systeem hebben uitgedokterd om dit probleem te voorkomen. Een medewerker ( evt. van de school of IDdink zelf)die bij afgifte in school even de moeite doet om een vlugge controle te doen en zo de lijst van aangevinkte boeken kan goedkeuren.

Ik verwacht een creditering van de factuur en wens er verder geen tijd meer aan te besteden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sabine.jongen@hotmail.com