Klacht: factuur voor internet dat niet geleverd kan worden

op 26 mei 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Ik heb een contract afgesloten voor internet bij Youfone, er werd via de mail aangegeven dat het niet geleverd kon worden op het opgegeven adres. Vervolgens gaf ik aan dat het dan ophield voor mij. 8 weken later krijg ik bericht dat mijn factuur online staat. Een factuur voor internet dat niet geleverd kon worden dus….Na contact met de klantenservice (half uur in de wacht gesprek van een half uur ) werd aangegeven dat dit werd doorgezet naar de afdeling facturen. Vervolgens krijg ik 2 weken later via de mail na herhaaldelijk vragen naar een oplossing ; uw bedenktermijn is helaas verstreken, u kun eventueel uw abonnement afkopen.

De factuur onmiddelijk ongedaan maken en excuses voor alle tijd die ik inmiddels heb besteed aan het oplossen van dit probleem . Dit is bij elkaar al minimaal 3 uur !!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

2 maanden geleden - Beste Sophieke Stek, Bedankt voor je bericht. Kun je mij voorzien van je klantnummer? Groet, Laura

Reactie van de melder van de klacht Toosje2019

2 maanden geleden - 1019541912

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 28 mei 2021 om 09:17 geantwoord

Heeft op 28 mei 2021 om 13:46 geantwoord

Jullie gegevens kloppen niet. Nadat ik meerdere keren het juiste adres met toevoeging heb doorgegeven en jullie wederom een mail stuurden met de vraag of ik het juiste adres wilde aangeven heb ik gezegd ; op 16 maart dat is binnen de 14 dagen bedenktermijn ,als jullie geen internet kunnen leveren op het genoemde adres houd het voor mij op. Vervolgens ben ik op zoek gegaan naar een aanbieder die wel kon leveren op dit adres....die had ik snel gevonden . Jullie hebben blijkbaar op 19 Maart met het al verschillende malen aangeleverde adres alsnog een aansluiting kunnen geven maar daar helemaal niets over gecommuniceerd. Derhalve ging ik er vanuit dat jullie niet konden leveren en ben ik een contract aangegaan met een andere aanbieder. Toen de mail kwam dat het modem geleverd zou worden heb ik gebeld ; anderhalf uur met de klantenservice ; het contract zou geannuleerd en het modem niet verzonden worden. Toen anderhalve maand niets en vervolgens de mail dat de nota online stond ; een nota van internet dat niet geleverd kon worden volgens jullie ???

Alle klachten die gemeld zijn door Toosje2019