Klacht: factuur van 16-1-2020

op 30 mei 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Goedemiddag,

Ik heb op 16-1-2020 een zumbales op locatie noordweg te Den Haag gegeven. Dit was een inval les daar de vaste instructeur niet kon. Tot op heden heb ik mijn betaling nog steeds niet ontvangen. Van de clubmanager D. Wittenberg en zijn clustermanager mocht ik mijn factuur naar [email protected] sturen tot op heden heb ik geen betaling mogen ontvangen. Ik ben vanaf januari 2020 bezig om de betaling van mijn factuur te mogen ontvangen. Ik vind het een erg trieste zaak dat ik op deze wijze achter mijn geld moet aangaan. Daarnaast geeft D. Wittenberg aan dat hij verder niets meer voor mij kan doen. Dus met andere woorden kan ik fluiten naar mijn betaling. Ik sta versteld dat zo’n grote organisatie als Basic-fit zo met mensen om gaat. Hierbij wil ik dan ook mijn ongenoegen uiten over de gehele gang van zaken.

Ik zou tevreden zijn als Basic-Fit mijn betaling van een reeds bewezen dienst d.d. 16-1-2020 eindelijk mag ontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 juni 2020 om 08:11 geantwoord

Beste Mark,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.

Wat ontzettend vervelend om te horen dat je tot heden geen reactie hebt mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak!

Ik heb jouw bericht direct doorgestuurd naar de juiste personen binnen onze organisatie, zij zullen dit verder voor je oppakken.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Heeft op 02 juni 2020 om 08:31 geantwoord

Jullie bieden geen oplossing maar sturen de klacht door. Het zou netjes zijn te informeren waarom betaling achterwege blijft en vervolgens per ommegaande het bedrag uit te betalen! Mvg

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]