Klacht: Factuur

Martin05 op 27 april 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

5 maanden geleden kon ik een andere gsm uitzoeken, ik besloot nog even te wachten en mijn abonnement toch voor te zetten, maar dat zonder nieuw gsm contract, kosten 21.59 per maand. Februari houdt Vodafone 91.59 euro van mijn rekening, ik heb gebeld met Vodafone op 2802 met Ramon deze zou iets stop zetten en dan zou het niet meer voorkomen en ik zou 70 euro terug krijgen. 26 maart houdt Vodafone weer geen 21.59 € in maar nu 136.59€ ik weer bellen en ik krijg Sedac aan de lijn, wederom krijg ik te horen dat het aan Vodafone ligt en ik zou 185€ terug krijgen in april, tot mijn grote ergernis zie ik vandaag dat Vodafone van april niks terug betaald, nee ik heb nu een factuur van 163.59 € ik zal dat bedrag terug laten storten door de bank en zal meteen weg gaan bij Vodafone!!! Dit is diefstal

Mijn geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martin05