Mijn Klacht:
Ongeveer ander half week geleden ben ik voor oogcontrole geweest voor mijn lenzen. Dit is goed verlopen en ik heb vervolgens vloeistof gekocht en de lenzen werden in de winkel besteld. Ik zou dat thuis ontvangen. Vervolgens heb ik een bon gekregen. Ik had 66 euro betaald. Van mijn zorgverzekering kreeg ik maar 21 euro vergoed. Derest van het geld werd niet vergoed. Meteen mijn zorgverzekering gebeld en zij gaven aan dat ik een factuur moet krijgen van Hans Anders en dat zij dit moeten opsturen. Ik bel vervolgens Hans Anders en vroeg om mijn factuur. Zij gaven aan dat ik langs kon komen wat ik natuurlijk niet wilde. Zij gaven aan dat ik de factuur van het hoofdkantoor zou krijgen, omdat de lenzen daar besteld zijn. En zodra ik mijn lenzen binnen had, zou ik mijn factuur krijgen. Ik heb mijn lenzen binnen gehad zonder factuur. Weer naar Hans Anders gebeld en zij gaven aan dat de factuur per post wordt verstuurd. Tot op de dag van vandaag heb ik niks op de post gekregen. Tevens gaf Hans Anders ook aan dat zij ook kunnen laten declareren.
Kortom, mij heeft niemand daar gevraagd om bij mijn zorgverzekering aan te geven om te declareren. Vervolgens heb ik geen factuur gehad. Hierdoor kan ik mijn vergoeding niet krijgen. Plus ik word van de hak naar de tak gestuurd.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn factuur heb binnen nu en twee werkdagen
