Klacht: facturering

op 25 juli 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

reageren niet op mijn klachten. Facturen niet toesturen nadat er van rekening afgeschreven worden.
Bedragen heb ik terug gehaald, incassant op hoogte gesteld waarom. Krijg je als reactie dat er nog niet betaald is…..

Gewenste Oplossing:

toesturen van mijn gevraagde facturen waar ik recht op heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 30 augustus 2017 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wilma,
Bedankt voor je melding. Onze welgemeende excuses dat je tot op heden geen reactie hebt mogen ontvangen.
We zien dat je reeds telefonisch en per e-mail contact hebt gehad, is dit correct?
Heb je inmiddels ook alle facturen ontvangen of mis je nog enkele facturen?
We horen het graag van je.
Greetz, Eline

Alle klachten die gemeld zijn door trainingenzo