Klacht: Facturering

op 17 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vorige maand meldde Vodafone dat ze bij iedereen vergeten waren om de btw in rekening te brengen. Er kwam een naheffing. Echter had ik zelf berekend dat het bedrag zonder btw eigenlijk het juiste bedrag zou zijn. Bij nader onderzoek blijkt dat een micropayments dienst per sms teveel in rekening bracht. Vodafone neemt dit klakkeloos over van de betreffende sms-dienst. Het zou gaan om 27 sms berichten van 1 euro 50 elk waarmee ik een lidmaatschap op een datingsite mee bekostig. De werkelijkheid is dat ik nu maandelijks bijna 200 euro moet betalen aan Vodafone. Ik ben van huis uit gewend dat in geval iemand een factuur opstelt wel aan een aantal voorwaarden voldaan moet zijn.

Vodafone zou zelf dienen te checken hoeveel sms-berichten ik op mijn (= eigenlijk hun) toestel zou hebben gehad en op basis daarvan een juiste factuur opstellen. Daarbij eis ik eigenlijk dat Vodafone zelf beterschap belooft, want wie neemt vandaag de dag de smoes nog serieus dat de btw vergeten was in rekening te brengen. Het lijkt gewoon onwerkelijk dat een bedrijf zichzelf zo weinig moeite verschaft om klanten tevreden te houden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Weerbarstigwolfje75