Klacht: facturen

op 10 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november had ik een abonement aangevraagd van youfone met nummerbehoud,ik dacht mijn factuur word maandelijks afgechreven opeens zag ik dat ze zomaar 230 euro van mijn rekening hebben afgeschreven, begrijp niet dat jullie dat zomaar mogen doen en waarom die bedrag zo hoog is is ook niet duidelijk die specificaties op internet zijn zo onduidelijk heb internet en toch word er voor internet extra kosten in rekening gebracht wil zo snel mogelijk mijn abonement ontbinden wacht al meer dan een mand op reactie maar komt niet klanten service geeft alleen maar aan van wij hebben geen inzicht over de facturen

Gewenste Oplossing:

al mijn rekeningen zijn betaald, wil zo snel mogelijk dat jullie mijn contract ontbinden is niet meer acceptabel heb echt geen vertrouwen meer in youfone echt niet...

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door moustafa