Klacht: Facturatieproblemen

op 20 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben tevreden over het product en levertermijn. Bij de bestelling kon ik als Belgische onderneming geen BTW invoeren. Toen ik mij de dag erop wendde tot de klantendienst werd mij verteld dat ‘ze de factuur niet kunnen aanpassen en dat ik volgende keer maar het BTW nr bij de bedrijfsnaam moet schrijven’. Dit laatste stond ook nergens vermeld bij het bestellen. Het verwondert mij dat een bedrijf van deze grootorde zo een simpele en elementaire vraag niet kan verwerken.

Gewenste Oplossing:

Gewoon de factuur met mijn BTW nr erbij zodat dit in boekhouding kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 20 januari 2014 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

U bent zojuist per e-mail geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Bol.com Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door downbylaw