Klacht: Onterecht voor 30 dagen in fb jail

Vera Veritas op 21 oktober 2021 over Facebook in de categorie Social Media

Ik ben onterecht voor 30 dagen geblokkeerd op Facebook na het plaatsen van een bericht waarvan Facebook beweert dat dit in strijd is met richtlijnen. Er staat niks in wat een bedreiging voor de community is of iets wat tegen de richtlijnen ingaat. Facebook geeft hier ook verder geen uitleg over. Ook is Facebook onbereikbaar. Ik heb een melding gemaakt bij de melding van fb. die ik kreeg vanmorgen dat ik 30 dagen niks kan plaatsen, niet kan reageren, niks kan LIKEN en geen gebruik kan maken van mijn stories. Ik heb vervolgens een melding gedaan dat ik het hier niet mee eens ben en dat het onterecht is. Het antwoord dat ik heb ontvangen hierop is dat ze volgende keer beter zullen beoordelen, maar de blokkade voor 30 dagen is niet opgeheven. Facebook is constant bezig met mensen censureren en blokkeren en dus ook mijn account. Het is schandalig waar ze mee bezig zijn en ipv dat ze de community beschermen richten ze zeer grote schade aan op meerdere vlakken. Ik overweeg om juridische stappen te nemen en aangifte te doen tegen Facebook en ze aan te klagen.

Ik zou graag willen dat Facebook per direct alle blokkades van mijn account haalt en stopt met het onterecht en met opzet censureren van mijn account en ook het account van andere mensen en mensen en deze vervolgens voor lange tijd in fb jail plaatsen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vera Veritas