Mijn Klacht:
Ik krijg een ban van 24 uur omdat ik dit had neergezet op fb @$$!🐀 in een besloten groep.
Viel onder pesten.
Gewenste Oplossing:
Dat Facebook ophoudt om berichten die niet schadelijk zijn te bannen.
carolineminderhoud op 16 december 2021 over Facebook in de categorie Social Media
Een gebruiker heeft een 24-uurs ban ontvangen van Facebook vanwege een bericht dat als pesten werd beschouwd. Het bericht bevatte ongepaste symbolen en werd geplaatst in een besloten groep. De gebruiker is het niet eens met de beslissing van Facebook.
Ik krijg een ban van 24 uur omdat ik dit had neergezet op fb @$$!🐀 in een besloten groep.
Viel onder pesten.
Dat Facebook ophoudt om berichten die niet schadelijk zijn te bannen.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM