Klacht: Facebook steelt geld van adverteerders

op 04 mei 2017 over Facebook in de categorie Social Media

Anderhalve week geleden heb ik een bedrag toegevoegd aan de nieuwe bedrijfspagina die ik beheer. Ik heb een advertentie en een bericht gepromoot. Deze is goedgekeurd en voldoet aan alle richtlijnen. Vervolgens bleek dat deze niet zichtbaar is, om een onverklaarbare reden en ik nog steeds 0 weergaven heb. Ik heb alles gedaan en gecontroleerd, via de help pagina de help community, maar nog steeds geen resultaat. Ik heb precies dezelfde advertentie online gezet op een andere bedrijfspagina, om te controleren of het aan de advertentie ligt, maar dan heb ik wel weergaven. Ik kan niet in contact komen met Facebook en aangezien het een nieuwe bedrijfspagina is, kost dit mij veel klanten. Geld terug storten kan ook niet. Dus ik heb betaald voor een dienst waar ik niet gebruik van kan maken, en ik kan op geen enkele manier in contactkomen met Facebook. Dit is gewoon diefstal, en daarnaast kost het ook nog eens geld.

Ik ben tevreden indien ik gewoon gebruik kan maken van het advertentietegoed wat ik heb opgewaardeerd, aangezien ik dit al heb betaald en dit niet kan terug storten.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BoosopFacebook