Mijn Klacht:
Hallo al een uur merk ik dat ik niets op fb kan doen..ook via messenger lukt het niet om berichten te versturen
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon dat fb werkt
Annelies De roose op 04 oktober 2021 over Facebook in de categorie Social Media
Een gebruiker ervaart problemen met de toegankelijkheid van Facebook en kan al een uur lang geen activiteiten uitvoeren op het platform. Ook het versturen van berichten via Messenger blijkt niet mogelijk.
Hallo al een uur merk ik dat ik niets op fb kan doen..ook via messenger lukt het niet om berichten te versturen
Ik wil gewoon dat fb werkt
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM