Klacht: Facebook dupeert adverteerders

op 26 september 2017 over Facebook in de categorie Social Media

Facebook heeft de ziekelijke gewoonte accounts uit te schakelen of te blokkeren, ik hoor op Facebook de laatste tijd niet anders! Wat ik verneem is dat accounts van mensen om de krankzinnigste zaken op non actief worden gezet en dat er voortdurend ID en foto’s moeten worden gestuurd! Mensen die continu blokkades hebben van 30 dagen om pietluttige dingen en of plaatjes. Mensen waarvan hun account gewoon voor langere tijd uitgeschakeld wordt nadat ze foto en of ID hebben gestuurd! Niet fijn voor adverteerders als zo vaak en zoveel heel veel mensen niets kunnen doen met hun account. Wellicht over schakelen naar een ander medium!

Als facebook ophoudt met het blokkeren van mensen als "straf" en ophoudt met het uitschakelen of op non actief zetten van accounts. Ook dat voortdurend ID of foto's vragen wordt zwaar irritant!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

Reactie van de melder van de klacht BepdeRecht

1 maand geleden - Begrijpelijk dat veel mensen overstappen naar andere social media

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BepdeRecht