Klacht: Facebook blokkeert mij voor 24 uur

Georgie123 op 10 juli 2020 over Facebook in de categorie Social Media

Vanmorgen ontving ik het trieste bericht van Facbook dat ik ivm met een opmerking voor 24 uur geblokkeerd was voor het gebruik van Facebook. Dit ivm. een klacht over een reactie van mij waarbij ik stelde dat ik het een was met minister president Mark Rutte om geen excuus aan te bieden ivm. het slavernij verleden en dat organisaties als BLM. en KOZP puur en alleen uit zijn op schadevergoedingen, puur uit zijn op geldelijk gewin en het beledigen van de overige Nederlander. Daarbij zijn de mensen van BLM en KOZP veelal mensen die niets anders doen dan tegen Nederlandse normen, waardes en tradities aan te schoppen! Een aantal leden hebben een klacht ingediend bij FB. ivm. mijn opmerkingen met het gevolg dat ik zonder weerwoord kon geven geblokkeerd werd, monddood gemaakt werd, ik het idee heb dat Facebook in twee maten meet en ik wegens mijn overtuigingen discrimineerd!

Als de blokkade word opgeheven, mijn opmerkingen, ( hoe scherp op de snede ook), weer word getoond en Facebook eerst eens goed zelf een opmerking doorleest voordat men een van hun computers automatisch iemand blokkeert, monddood laat maken! Ik wil hen vriendelijk vragen om neutraal in zware discussies te zijn en niet de ene groepering of persoon meer vrijheid te geven dan andere personen zoals ik bijvoorbeeld!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Georgie123