Klacht: facebook blokeerd onterecht acounts

op 06 oktober 2017 over Facebook in de categorie Social Media

me facebook is Onterecht geblokeerd ik krijg de Melding Je account is uitgeschakeld omdat je je hiermee voordeed als iemand anders. Dit is in strijd met de richtlijnen voor de Facebook-community.

Als je denkt dat we een vergissing hebben gemaakt, kun je laat het ons weten en ik moet een foto sturen van me ID kaart nou die krijgen ze niet die klootzaken van facebook En bij het opnen van een nieuw account krijg ik de melding Beveiligingscontrole
Gebruik een telefoon om je account te verifiëren
Het telefoonnummer dat je gebruikt, verifieert slechts één account. Zodra je je nummer invoert, ontvang je een code die je kunt invoeren op Facebook om je account te verifiëren.
Je telefoonnummer wordt toegevoegd aan je tijdlijn. Je kunt zelf bepalen met wie je dit nummer deelt. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe gegevens op je tijdlijn worden gebruikt dat Lukt niet der staat dan Het telefoonnummer dat je wilt bevestigen, is recent gebruikt om een ander account te bevestigen. Geef een ander nummer op

alls facebook nooit meer vraagt of een ID kaart en telefoon nummer

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door huis3